Storm i ett vattenglas. Jösses, vilken inläggshysteri det blev på mitt inlägg om Miljö(o)vänliga Telia, som jag skrev strax efter mitt iPhone 4S-köp i höstas. I ett antal månader låg inlägget och samlade damm tills Tage fick för sig att jag var Telia och att Telias kundtjänst hänvisat honom hit. Krävde mig på pengar gjorde han också, innan mannen från Piteå och hans polett tillslut ramlade hela vägen ner.
Vad har vi då lärt oss? Jo, att Peter på Telias kundtjänst (troligtvis i Göteborg av dialekten att döma) gjorde en suverän återkoppling efter vår lilla Twitter-diskussion, att man inte bör mata Ta… (Internet)trollen och att Telia-ränderna kanske inte gått ur riktigt än på ett tag. Om de nu gör det.
Hej Daniel!
Jag heter Marcus Haglund och jobbar på Telia Kundservice.
Bra att ärendet har löst sig, och att du är nöjd med återkopplingen från Peter. Han är mycket riktigt från Göteborg och sitter med några armlängders avstånd från mig. Jag skall se till att han läser detta inlägg och ge honom en dunk i ryggen!
Ha en bra dag!
Med vänlig hälsning
Marcus Haglund
Telia Kundservice
Det tycker jag du ska göra! 🙂